Aγώνες της ημέρας...


powered by Agones.gr - Stoixima

ΔΗΛΩΣΗ Κου ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ

Aπό την πρώτη ημέρα της διοικητικής μου ενασχόλησης με τον Εθνικό, μέχρι και σήμερα, κύριο μέλημα μου ήταν η προστασία της ομάδας εντός και εκτός αγωνιστικών χώρων. Αυτό, όμως, δεν μπορεί να συνεχιστεί εσαεί ως μοναχική προσπάθεια.
Το καθήκον μου, προς την ομάδα της καρδιάς μου το έχω επιτελέσει και με το παραπάνω.
Όλοι μαζί οι Εθνικοί πρέπει αφενός να προστατεύουμε και αφετέρου  να ενισχύουμε το σύλλογο.
Αλλιώς, οι προσπάθειες για εξυγίανση  και επάνοδο στην ιστορική μας θέση, θα είναι απλά ένα ευχολόγιο.
Στις 29-6 θα πραγματοποιηθεί Γενική συνέλευση του συλλόγου(ίδια μέρα με την Γ.Σ του Εθνικού ΟΦΠΦ) με τα θέματα ημερησίας διάταξης να ανακοινώνονται  στις αρχές Ιουνίου.

About Takeplay

    Blogger Comment
    Facebook Comment