Aγώνες της ημέρας...


powered by Agones.gr - Stoixima

Ντόντα: "Ενα όνειρο που έγινε πραγματικότητα"

Στα 24 του χρόνια, ο Μανώλης Ντόντα κάνει ένα σημαντικό βήμα στην καριέρα του ερχόμενος στον Εθνικό και παρέα με τους Βουτσινά και Ντούση θα πλαισιώσει το ...τρίπτυχο των "κυανόλευκων" τερματοφυλάκων για τη σεζόν που έρχεται στη Γ Εθνική...


Μέχρι πρότινος ο "Manolo" ,όπως τον αποκαλούν οι φίλοι του , αγωνιζόταν στην ΑΣ Δραπετσώνας μετρώντας 23 συμμετοχές ως βασικός στον Α όμιλο της Α Πειραιά και πραγματοποιώντας πολύ καλές εμφανίσεις που του έδωσαν και το διαβατήριο για τον Εθνικό..
"Είμαι χαρούμενος γιατί ένα όνειρο μου έγινε πραγματικότητα", δηλώνει ο 24χρονος πορτιέρε και εξηγεί..."Είμαστε φίλοι με τον Γιάννη τον Ελ Κάντι από την εποχή  του Αργοναύτη και συζητούσαμε το όνειρο μας να παίξουμε κάποια στιγμή στον Εθνικό..Και να που έγινε πραγματικότητα και μάλιστα στο ίδιο χρονικό σημείο..Η φανέλα και η ιστορία της ομάδας είναι μεγάλη και ελπίζω και εύχομαι να είμαι μέλος της προσπάθειας για άνοδο στις μεγαλύτερες κατηγορίες."
Εν συνεχεία ο Ντόντα αναφέρθηκε στους λόγους που είπε το "Ναι" στην ομάδα..."Είπα πρίν για το όνειρο μου οπότε όταν  χτυπάει το τηλέφωνο και σου λένε "σε θέλουμε στον Εθνικό" δεν σκέφτεσαι και πολλά.  Ήξερα από πριν κάποια πράγματα για την ομάδα και την έχω παρακολουθήσει ,γνωρίζω το εξαιρετικό κλίμα που υπάρχει μέσα στα αποδυτήρια και βέβαια το πλάνο που υπάρχει και μου έδωσε να καταλάβω ο κύριος Αγγελόπουλος τον οποίο και ευχαριστώ ,όπως και τον κύριο Χατζηαλέξη για την επιλογή τους στο να μου κάνουν πρόταση να έρθω στον Εθνικό.Υπόσχομαι πολυ δουλειά, ξέρω ότι υπάρχουν δύο έμπειροι τερματοφύλακες όπως ο Βασίλης και ο Ανδρέας στην ομάδα και ανυπομονώ να ξεκινήσει η σεζον."

About Takeplay

    Blogger Comment
    Facebook Comment