Aγώνες της ημέρας...


powered by Agones.gr - Stoixima

Ντούσης: "Τα πάντα για την ομάδα"

Ανδρέας Ντούσης..Ενας τερματοφύλακας με σπουδαία εμπειρία και παρουσία σε ομάδες  στις οποίες η παρουσία του ήταν σημαντική. Μάλιστα στον Εθνικό θα βρει και τρεις συμπαίκτες του(Λύγκο,Σούφλα, Σάμιο) στην ομάδα του Απόλλωνα Σμύρνης  με τον οποίο είχε σπουδαίες επιτυχίες. Μέχρι πέρυσι έπαιζε στον Μανδραικό και πλέον στην πιο ώριμη σεζόν της καριέρας του , ο επόμενος σταθμός είναι το ..λιμάνι. Ο 29χρονος μίλησε στο επίσημο σάιτ της ομάδας μετά την ανακοίνωση της μεταγραφής.


 "Καταρχήν αυτό που πρέπει να πω και το λέω μέσα από την καρδιά μου είναι ότι η φανέλα του Εθνικού είναι βαριά με τεράστια ιστορία, άρα η τιμή του να φοράς  το έμβλημα της ομάδας είναι μεγάλη, "ήταν τα πρώτα λόγια του έμπειρου κίπερ..Τι ήταν αυτό όμως που τον έφερε στον Εθνικό;
 "O τρόπος προσέγγισης από τον Πρόεδρο και τον προπονητή που μου ανέλυσαν τα σχέδια τους για την ομάδα και μου έδωσαν να καταλάβω ότι η δουλειά και η οργάνωση που υπάρχει στον  σύλλογο είναι άκρως επαγγελματική..Απο κει και πέρα έχω μιλήσει και με παλιούς μου συμπαίκτες,παρακολούθησα και την πορεία της ομάδας και ξέρω ότι υπάρχει ένα άριστο κλίμα κάτι που δεν  βρίσκεις εύκολα.."
 Οσο για το ότι θα συναντήσει τον φίλο του Βασίλη Βουτσινά αλλά και το Μανώλη Ντόντα στη "μάχη" για το νούμερο "1", ο Ντούσης τόνισε: "Ο υγιής ανταγωνισμός κάνει καλό σε όλους και βοηθάει στη βελτίωση .Πιστεύω ότι θα έχουμε το καλύτερο τρίο τερματοφυλάκων  στην κατηγορία και με πολύ δουλειά θα δώσουμε το καλύτερο για την ομάδα..

About Takeplay

    Blogger Comment
    Facebook Comment